niedziela, 30 grudnia 2012

[23] Księżniczki Disneya + Zoro

   Przeniosłam bloga, ponieważ onet/blog mnie w ogóle nie słuchał (nie mogłam zmienić wyglądu i inne tego typu rzeczy) i  ładował mi się 2 godziny. To nie tak, że zaczynam od nowa. Ten blog jest jakby drugą częścią tamtego, dlatego też zaczynam od 23 notki z rysunkami. Mam nadzieję, że te osoby, które były ze mną na onecie, będą i tu ;).

   A więc na pierwszy ogień idzie cosplay* dziewczyn z anime. Nie jestem zachwycona z kolorowania, ale nie mam dobrych kredek i skaner trochę zgubił kolory oraz uwydatnił wszytkie błędy ;P.
Lucy (Fairy Tail) - Aurora (Śpiąca Królewna)
Sakura (Naruto) - Królewna Śnieżka
Nami (One Piece) - Ariel (Mała syrenka)
Rukia (Bleach) - Jasmine (Alladyn)

*cosplay - dla niewtajemniczonych - ludzie przebierają się za postacie np. z anime



   To teraz Zoro Roronoa z anime One Piece. Tu już nie popisałam się wyobraźnią - wszystko przerysowałam. Jestem z niego zadowolona, bo udała mi się perspektywa, ale nie podoba mi się miecz - nie umiem robić jakichś fajnych odblasków *płacze*. Materiał taki w moim stylu zrobiłam - czyli do poprawy xD. Z drugiej strony miał być Sanji - może go zrobię, jak będzie mi się chciało. 


Pozdrawiam i przepraszam, że tak długo nie dodawałam nowej notki. A tu link do starego bloga: <klik>

3 komentarze:

  1. Fajnie, że przeniosłaś się na blogspot;) Może i onet teraz wygląda nieco lepiej i już nie robi takich problemów, ale przez te wcześniejsze kłopoty mam teraz do niego awersję.

    Bardzo podoba mi się ta praca z cosplayem. Pomysłowa;) Ale od razu można się zorientować kto jest kto^^ No i kolorowanie wcale nie jest takie złe.

    Drugi rysunek też mi się podoba, pomimo, że przerysowany. Też czasem tak robię, jak nie mam weny, więc nie widzę w tym nic złego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysujesz. Świetnie na prawdę. Pobadają mi się te cosplay (nie wiem czy dobrze to piszę, odmieniam, bo nie orientuje się w tym, sorki), są cudowne i takie magiczne :D Drugi rysunek jest niesamowity (co z tego że przerysowany trochę, czasem trzeba się na czymś wzorować) świetnie Ci wyszedł, taki jest fajny bo w ruchu, miecz tez jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomysł z cosplayem jest świetny ;D Szczególnie Nami tak mnie jakoś urzekła ^.^ Ahoj! Statki strzeżcie się takiej syrenki :D Drugi rysunek...nawet jeśli przerysowany to i tak jest super ;) I nie czepiaj się miecza bo wyszedł całkiem fajny. No i Sanji...czekam z niecierpliwością :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń