wtorek, 5 lutego 2013

[24] Koleżanka

Witam.
   Za niecały tydzień mam ferie! Już się nie mogę doczekać. Albo w szkole nic nie robimy albo mamy nawalone tak, że nie wyrabiam -.- . 
   Myślałam, że ta notka będzie z innym rysunkiem, ale ja zawsze jak chce coś zrobić, to jest w końcu odwrotnie. Tak więc to jest moja koleżanka. Ona nie wie, że ją narysowałam i niech tak pozostanie ;) . Chciałam wstawić wreszcie pracę kogoś kogo znam, a nie osób, których nie musi być widać podobieństwa (tzn. nieznanych). Wyszło tak sobie, bo dopiero kiedy powiesz kto to jest, wtedy widać podobieństwo ;P. To białe na policzku wcale nie jest spuchnięte, tylko to miało być odbijające się światło ;P. 


   Jak podoba się nagłówek? Mam nadzieję, że tak. Dziewczyna miała mieć w ręce przesypujący się piasek/pył, ale zapomniałam o tym xD. Szkoda, bo teraz wygląda sztywno i trochę ma bez celu wystawioną tą dłoń. Trochę mnie to śmieszy ;).
   Tak wracając do poprzedniego postu - mi nie przeszkadzają odrysowane prace. 90% moich rysunków jest przerysowana. Chciałam tylko podkreślić to, że Zoro to w ogóle nie mój pomysł (żebyście sobie nie myśleli, że jestem taka zdolna xD). 
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Super nagłówek! Pomysłowe :) Rysunek jest super! Te włosy są super, takie w wietrze :D
    Powodzenia w kolejnych cudownych pracach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:) Nagłówek fajny...Taki oryginalny. Rysunek ogólnie ładny chociaż przydałoby się kilka poprawek. Z rysunkami bywa różnie, raz wychodzą super a raz troszkę gorzej. Dobrze jest ćwiczyć rysowanie a wtedy prace będą wychodzić jedynie lepiej. Czekam na Twoje kolejne rysunki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://brunette-drawing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń