wtorek, 26 lutego 2013

[25] Pary z Naruto + inne bazgroły

   Teraz czas na moją rodzinę w wersji komiksowej (takie małe ćwiczenia). Ta dam!
Witam.
   Skończyły mi się ferie, ale dostałam tablet do rysowania na urodziny(!). Jestem z niego bardzo zadowolona, ale jeszcze go w pełni nie ogarnęłam. Mam nadzieję, że Wy też miło spędziliście ferie. 


   Jedną z pierwszych prac jakie zrobiłam, było to. Paringi  z Naruto ;P. Anime w sumie nie jest wybitne, ale ma bardzo fajne postacie, a ja je naprawdę lubię i miło się je rysuje. Tak więc: 
Tenten i Neji;
Sakura i Rock Lee;
Ino i Choji;
Temari i Shikamaru.



  Starałam się, żeby pozycje się nie powtarzały, żeby nie było nudno, mam nadzieję, że mi się udało ;).



   Pierwsze bazgroły, kiedy dostałam tablet. 
- Korra z "Avatar: Legenda Korry"
- Wymyślona posatać na potrzeby ćwiczenia ;P
- Moonyoung z webcomu "Girls of the Wild's"; wyszła skóra bardzo żółta, ale z drugiej strony to przeciesz Koreanka ;)
- Anak Zahard z webcomu "Tower of God"

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Super rysunki! Te pary z Naruto, genialne! Super, że każda jakby inna, innym kolorem :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Shikamaru i Temari! <3 Jestem fanka tej pary xD Dobra ogarniam się i piszę konkretnie. Podoba mi się Rock Lee i ogólnie wszyscy. Ładnie rysujesz... nie da się ukryć i choć ja wolę tradycyjne techniki to dopinguje do rysowania i na jednym i na drugim skoro tak chcesz^^ Wpadłam tu także z tagami... nominacją, więc zapraszam do mnie na http://ana-art.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń