niedziela, 7 kwietnia 2013

[26] Prima Aprilis

    Cześć. Miałam dodać notkę 1 kwietnia, ale coś nie pykło xD. Ile tu dni już wiosny, a nadal śnieg. Na Boże Narodzenie chyba było zielono a na Wielkanoc biało. Tak nie może być! ;P
    Z okazji Prima Aprilis narysowałam pracę. Lin Yao, Edward i Al Elric z anime FullMetal Alchemist.Ta dam!


    Ostatnio przerzuciłam się na komputer. Jeszcze nie jestem zbyt w tym dobra i nadal szukam swojego stylu.
    Gajeel i Levy z anime Fairy Tail. Naprawdę lubię tę parę. Są świetni.


      Na samym dole to księżniczka Yue z Awatar: legenda Aanga. Trochę pobawiłam się perspektywą.


      Mam nadzieję, że miło spędziliście święta. Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Wiedziałam.
    Wyczułam Avatara, bo mają tam cholernie charakterystyczne fryzury. Jesden z wielu plusów. Czeba obejrzeć.
    Ale co do głównego wątku, to poszukiwanie własnego stylu nie należy do przyjemnych. I do łatwych również. XD
    Nie no, seryjnie. Czasami od rysowania ręka mnie tak strasznie boli, że chyba czuję jak przemieszczają mi się kości i chrząstki jakieś dziwne. I mam odciski.Straszne, no nie?
    Kontynuując - mam nieodparte wrażenie, że ostatnia praca była robiona na komputerze.

    Pozdrawiam!

    PS: świetnie rysujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, fan art do FMA! To zdecydowanie mój faworyt, bo ja wielbię to anime i wielbię Linaxd Tak więc, to podoba mi się najbardziej.

    Ah, szukanie swojego stylu jest mega trudne. Ja się z tym męczę od długiego czasu i ciągle nie wiem w jakim kierunku bym chciała iść, z czego wynika, że moje prace wyglądają jak wyglądają. Ale fajnie by było mieć w swoich rysunkach coś takiego charakterystycznego, że od razu byłoby widać, że narysowała je konkretna osoba. Ale jak widać, jeszcze długa droga przede mną, żeby to osiągnąć. Trzymam kciuki, żeby udało ci się szybciej ode mnie;)

    U mnie w końcu nowy post, zapraszam w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Ci idzie :) Ja jakoś wolę "tradisze" xD FMA :) Plusik za to xD Popracuj nad proporcjami... szczególnie nad dłońmi, które są za małe;p Nie wszędzie, ale jednak. Co do szukania swojego stylu: może i jestem młoda i niedoświadczona xD Ale myślę, że to nie jest tak, że trzeba szukać "swojego" stylu. Masz internet i z niego się uczysz. Podpatrujesz jak rysują inni artyści, czy nawet przypadkiem natkniesz się na jakąś pracę czy reklamę, blogi innych rysowników;p Widzisz jakie błędy popełniasz i na przykładzie innych rysunków starasz się ich nie popełniać, nawet o tym nie wiedząc. A potem się okazuje, że i tak rysujesz inaczej czy to na kompie czy tradycyjnie. Mimo przykładów nawet gdybyś miała podobną kreskę i tak będzie inna;p To jest Twój styl, który ciągle był w Tobie, potrzebowałaś jednak czasu i podstaw żeby go wydobyć. Matko jaki wykład ^^ ale mam nadzieje, że pomoże. Dzięki za odwiedziny u mnie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zgadzam się. Faktycznie patrząc na innych uczymy się, niekiedy coś podpatrzę i próbuję też tak zrobić.Kreska z czasem się ukształtuje, trzeba tylko ćwiczyć. Jednak z tym stylem chodziło mi o sposób, w jaki będę wypełniać i cieniować.
      Wiem, że chodzi Ci o ręce Gajeela, ale nie chciałam któryś już raz z kolei to poprawiać, więc zostawiłam. No i wiadomo, że i tak zawsze są jakieś błędy ;)
      Dzięki i też pozdrawiam.

      Usuń