niedziela, 5 maja 2013

[27] Park jesienią + One Piece

Witam 
(btw. nie wydaje Wam się dziwne, że zawsze witam się "witam" xD).
   Zapatrzona w rysunki Angiee, kupiłam sobie akwarele. Może nie wyszło jak chciałam, ale i tak lepiej niż na zdjęciu czy skanie. Jako wzór użyłam jednego z obrazków Google, ale i tak to ma się nijak do oryginału.

(skan) 

(zdjęcie)

   Ostatnio oglądam One Piece, więc pewnie będzie coraz więcej rysunków z tym anime związanych. Jestem właśnie po arcu na wyspie w chmurach z bogiem Enelem (jaka dziwna odmiana) i z każdym następnym robi się coraz ciekawiej. Tak więc polecam OP. Trzeba przebrnąć tylko przez te pierwsze odcinki, choć arc o Nami był ciekawy. Koniec nudzenia - Zoro Roronoa, Monkey D. Luffy oraz Sanji.


   Nie lubię dodawać szkiców, jednak to będzie wyjątek. Wstawiam ostatnio więcej prac i boję się, że idę trochę w masówkę. Tzn. więcej rysunków w gorszej jakości. Ale w następnej notce powinno być coś techniką tradycyjną. Już tak dawno nie używałam ołówków. 




    Pozdrawiam Angiee (nie wiem czy wchodzisz, ale...) i innych, którzy przeczytają tę notkę oraz chcę przypomnieć, że linki blogów dziewczyn, które też rysują, są po prawej stronie (moich pozostałych notek też, więc wiecie co robić). Nara.

7 komentarzy:

  1. Hej, dziękuje za komentarz:) Park jesienią wyszedł Ci ładnie, jedynie barwy mogłyby być nieco "żywsze". Pozostałe szkice dość fajne. Pozdrawiam i zapraszam ponownie na mojego bloga:)

    http://brunette-drawing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. awww ;3 jestem czyimś natchnieniem! (wiem że nie jestem, ale daj mi choć sobie wmawiać :D) zabójczo Ci wyszły farbki. Ja jakiś nie mam cierpliwości do krajobrazów więc podziwiam razy dwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta akwarela, nieco abstrakcyjna, ale w kolorowy i pozytywny sposób. : ) I fajnie, że rysujesz postaci z One Piece'a (bardzo zresztą charakterystyczne) na swój sposób. Tylko ten w środku, na czerwonym ma dziwnie szeroko rozstawione oczy. Swoją drogą od dłuższego czasu się zbieram, żeby zacząć OP, ale jakoś mnie długość przeraża... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wizytę :) Różnica kolorystyczna między skanem a zdjęciem jest oszałamiająca. Ten pierwszy mi się kojarzy z witrażem, bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta praca wykonana akwarelami;) Sama się zastanawiam, czy też sobie nie zakupić akwarelek- strasznie podobają mi się prace wykonane tą techniką.


    One piece nigdy nie oglądałam [ przeraża mnie ilość odcinkówxd], więc postaci niestety nie kojarzę, ale rysunki bardzo fajne. Tylko ten w środku ma trochę za szeroko rozstawione oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie wszystko wygląda lepiej w skanie niż na zdjęciu i tak tutaj również jest. Co do postaci, rzeczywiście ten w środku ma za szeroko rozstawione oczy, a ten pierwszy mnie jakoś tak przeraża, więc dla mnie najlepszy jest ostatni, który można nazwać cudem *.*

    zebrascode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Akwarele bardzo ładne. Ta zeskanowana wersja ma zdecydowanie ładniejsze kolory :D A co do szkiców to najbardziej podoba mi się ten na dole ;P Widać, że z niego to takie szkicowe ciacho xD

    OdpowiedzUsuń