wtorek, 18 czerwca 2013

[28] Martwa natura + Avatarzy

Witam.
   Już 2 lata prowadzę bloga z rysunkami!
13.06.2011r.
   Oczywiście jeśli liczyć jeszcze bloga ze starego adresu, bo ten został założony pół roku temu (jak ten czas szybko mija). Miałam dodać notkę w rocznicę, ale nie miałam internetu (zalało >.<), a później była szkoła i nie miałam czasu. Wreszcie wszystko pozdawałam i mam spokój. Tak więc i skomentuję Wasze notki, nie bójcie się ;P. 

   No to na pierwszy ogień martwa natura. Rysowałam to na zajęcia artystyczne. Wolę jednak ludzi/postacie niż kubki, szklanki, owoce, zasłony itp. ale to było ciekawe. Niestety robiłam to w domu i nie mogłam na nic spojrzeć (szkic w szkole, ale później byłam chora), ale jestem zadowolona z górnej części rysunku, z dolnej już nie :P. Ale na plastykę starczy ;).



   Awatar: legenda Aanga + Korry. To są wszyscy awatarzy, którzy zostali przedstawieni w tej historii. (Od lewej w dół) Awatar Kuruk, Kyoshi, Yang Chen, Aang, Roko i Korra. Bardzo lubię tę pracę, ponieważ jest na niej dużo postaci i nie korzystałam z żadnej zgapki ;P. Więc to jest oryginał. Może nie wszyscy są podobni (patrz Aang), ale i tak jestem zadowolona.


   No i na koniec mój pierwszy rysunek blogowy. Widać różnicę w poziomach;)


  Pozdrwiam
Wchodźcie:  Stary blog 

5 komentarzy:

  1. W martwej najlepszy jest przewrócony kubek. :D To mi przypomina, że sama mam jakieś niedokończone natury... Zdecydowanie widać różnice od pierwszego rysunku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się nic nie będę czepiać, bo trochę czas minęło (kto to mówi dodaje notki z taką samą częstotliwością -_-) co nie zmienia faktu że TĘSKNIŁAM!!! Dobra nie byłabym sobą gdybym się nie czepiła ^^ W martwej naturze brak mi trochę głębi, jak wiesz o czym mówię :D Lewa linia stołu (?) jest trochę krzywo i wygląda jakby miał się zawalić :) i to chyba tyle na razie :) WAKACJEEE! Jak nie będzie częściej notek ubije :D

    PS. Mam cię zabić za to "udowodnij że nie jesteś automatem"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, stolik krzywy i zaraz spadnie. W szkicu tego tak nie było widać, a już później nie poprawiałam, żeby nie zepsuć już w ogóle.
      Co prawda to prawda, jedna notka na miesiąc, ale z drugiej strony ci co komentują się nie przemęczają xD

      Usuń
  3. Bardzo ładna ta martwa natura :D Kubki wyszły ekstra :) A co do Avatarów to muszę się przyznać, że bardzo lubię "Legendę Korry" Więc i praca bardzo bardzo mi się podoba :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne
    ja na swoim blogu nie rysuje ale tez lubie awatara. pisze opowiadania o aangu naprawde extra

    tu prosze link
    http://kubama.wordpress.com/2012/09/08/poszukiwanie-matki/

    OdpowiedzUsuń