wtorek, 2 lipca 2013

[29] Dłonie + "Wprowadzenie"

Witam.
   Już wakacje, wszyscy się cieszą, a ja już nie wiem który dzisiaj jest ;P. Ostatnio było opóźnienie, więc teraz postarałam się dodać coś wcześniej. No nie wiem czy to się opłacało, bo są dłonie. To wszystko to moja lewa ręka, a że ja mam trochę krzywe palce, to... są krzywe palce xD. Ta w środku była rysowana pierwsza, więc jest najbardziej nieudana, a przynajmniej dość specyficzna. Rysowane tabletem w GIMPie.


   
   100 Themes Challenge. Zawsze się bałam ilości prac, jaką musiałabym wykonać, ale pomyślałam, że trzeba się przełamać i to zrobić, bo to fajna zabawa. "Wprowadzenie" - jest niebo, jest drzewo, są ptaki i chmury. Czego chcieć więcej? ;)
Skaner oczywiście trochę kolory zmył. Ten jasny niebieski był bardziej niebieski i bardzie przechodził w ciemny niebieski ;). Malowane akwarelami.

1. Introduction (wprowadzenie)

PS. Czy dobrze odmieniłam wasze pseudonimy w tabelce pt. "Blogi z rysunkami"? Czy o kimś nie zapomniałam? Pisać. 
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Dzięki za uwzględnienie na liście blogów rysunkowych :) Dłonie to przekleństwo, sama się muszę kiedyś za nie zabrać. Najbardziej mi się podoba lewa dolna. Dobrze, że nie zapomniałaś o ścięgnach w przegubie, a może nawet za bardzo są zaznaczone? ;)Środkowa dłoń wygląda jakby miała dwa paliczki w palcach, może lepiej byłoby dodać więcej światłocienia, żeby zaznaczyć ten trójwymiar. Poza tym masz taką niepewną, urywaną kreskę, ale to przechodzi w miarę ćwiczenia. Szacun za akwarele, które wydają mi się trudne do okiełznania, ale też za ambitne cele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że dobrze odminiłaś - dziękuję bardzo <3 Dłonie całkiem fajne. Palce rzeczywiście trochę krzywe, ale i tak zazdroszcze b w moim wykonaniu to to w ogóle rąk nie orzypomina... :P Akwarele, bardzo mi się podobają, zwłaszcza drzewo i to w jaki sposób ujęłaś liście :D Tak trzymaj i czekam na kolejne wpisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysowanie dłoni to zdecydowanie przydatna umiejętność, ćwiczenia nigdy nie zaszkodzą. Sama to czasem praktykowałam w szkole, rysując ręce koleżanki. xD Nieźle Ci wyszły, tylko faktycznie z tą środkową jest coś nie tak. Akwarelka bardzo sympatyczna. ;)
    Aha, dzięki za umieszczenie mnie w linkach! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rysujesz ręce ja nie potrafię nawet nosa narysować Wpadniesz?

    http://angel-fashionfashion.blogspot.com/2013/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń