niedziela, 14 lipca 2013

[30] Wielkie nic

 Witam
   Są wakacje, więc powinnam mieć już skończonych multum rysunków, ale ja, oczywiście, robię co innego przez ten czas. Tu sobie pooglądam następne sezony seriali czy anime, poczytam mangę lub książkę. Zrobiłam sobie nawet listę książek (a jest ich naprawdę dużo), które nie doczytałam albo mam przeczytać, więc te wakacje mam zapełnione. Muszę dodać też, że lista się powiększa, bo jak tylko widzę księgarnie, to muszę do niej wejść i zawsze wychodzę z niej z pełnymi torbami.
   Tak więc dzisiaj są same gryzmoły. Nic szczególnego. Tak dla zabawy zrobiłam coś w Sketch Toy'u. Widać jak to "tworzyłam". Na dole macie pasek, żeby szybciej leciał "filmik" (nie wiem jak to ładnie obrać w słowa ;( ). Niektórzy robią naprawdę świetne rysunki w Sketch Toy'u. Spróbujcie sami.
 

   Byłam dawno temu na filmie Springs Breakers z koleżankami. I w sumie zrobiłam ten rysunek dla nich (przedstawia nas). Nie jestem zadowolona z dziewczyny po prawej, ale kto by się tam przejmował.







      Ten rysunek zrobiłam tylko do ćwiczeń. Chodziło mi głównie o cieniowanie, a nie szkic, więc tym się nie przejmowałam. Na początku wzorowałam się na Koonie z Tower of God, ale później sobie darowałam. 
Obydwa rysunki rysowane w GIMPie.


   Dodałam dzisiaj notkę, bo jutro wyjeżdżam na kolonie do Ustronia Morskiego. I tak nie byłoby  notki na początku sierpnia, ponieważ przyjeżdżam 28 lipca. Skomentuje wasze notki dopiero po powrocie. Miłych wakacji, pozdrawiam ;)



2 komentarze:

  1. Hej ładnie powychodziły Ci te dwa rysuneczki. Pierwszy to coś jakby w stylu komiksu, a drugi jakby styl manga, animy. Ogólnie pozytywnie. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards. To właściwie taki TAG :) Żeby dowiedzieć się więcej wejdź na mojego bloga:

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj dziękuje za dodanie do obserwowanych i odwdzięczam się tym samym + dodaje Cię do moich polecanych blogów. Liczę na rewanż :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń