wtorek, 29 października 2013

[32] Chata w...

 Hej.
   Planowałam, że w tej notce portret Mieszka I i dziewczyny, ale nie skończyłam tego z
powodu braku czasu. A w następnej miałam wreszcie wziąć się za moje wyzwanie. To pewnie też się nie uda, bo muszę narysować Józefa Piłsudskiego w jakimś większym formacie. Już widzę te proporcje...
   Znowu chodzę na kółko artystyczne (w sumie to nie ma nazwy). Są tam trochę lepsze farby od plakatówek ;) więc skorzystałam z okazji. Zrobiłam zdjęcie, które nie oddaje takich kolorów itd. W tym pierwszym poprawiłam trochę, przez co obrazek stracił jakość. No, ale...
   Kopia obrazu... kogo? Oczywiście, robiąc zdjęcie, myślałam: "Dobra, nie zapisuję nazwy. Przecież będę pamiętać". Ha ha ha. Z tego co ja się tam doczytałam, to chyba autorem jest Alfred Sisley. Jednak oryginału nie mogłam znaleźć na googlach. Trudno, sprawdzę jeszcze raz w czwartek.

    
   

Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Musze przyznać nawet ładne te obrazki. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie malujesz.. ja bym umiała nabazgrać jak 5 letnie dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, genialnie wygląda efekt końcowy!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń