wtorek, 17 grudnia 2013

[34] "Miłość", "Światło" i "Mrok"

Hej.
   Podjęłam się wyzwania Izulkowej. Lubię takie akcje, bo one motywują mnie do rysowania. Jednak nie jestem osobą systematyczną, więc średnio mi to szło tym bardziej, że zaczęłam od 11 listopada. Ale dzięki temu skończyłam dużo prac. Chyba takie wyzwania powinnam mieć co miesiąc;).

   100 Themes Challenge
   "Miłość" - to najgorszy temat dla mnie. Nie chciałam żadnej całującej się pary, trzymającej się za ręce itd. Miałam kilka pomysłów na rysunek, ale w końcu wyszło coś innego. Tak dla ścisłości:
Rysowane kredkami.
Te białe ludki są niby wycięte z papieru i wywieszone na sznurach na pranie.
Dużo rzeczy po prostu zgapiłam i złączyłam w jedną całość (tj. królik, kubek z wylanym płynem, te takie żółte promienie)
2. Love (miłość)
 
 Węgiel. Trochę nie daje mi  spokoju, że mogłam się bardziej postarać.


3. Light (światło)
    Temat od razu skojarzył mi się z Pridem z FullMetal Alchemist Brotherhood (przepraszam za spoiler). Od początku miał mieć taką pozę, ale raczej uśmiech niewinny. A wyszedł trochę jak psychopata (no i w sumie prawidłowo, bo on jest psychopatą ;P). Przy stroju i trochę pozie pomagałam sobie <tym>.  Ołówek i czarna kredka.
4. Dark (ciemny, mrok itd.)

A teraz ta część głównie z wyzwania listopadowego.
  

Zoro (One Piece)
Law Trafalgar (OP) - akurat mieliśmy lekcje o Bitwie pod Trafalgarem.
Kapitan Buggy (OP)
 
Zoro i Avatar Korra

Kostka Rubika w ramach ćwiczeń, oczywiście spłaszczona i niedokończona.
Zoro i inne bazgroły
Kaan (taka gra)
I kto to może być? Oczywiście Zoro po raz setny.
Plan pomieszczenia, fajna zabawa, chyba zacznę częściej robić takie coś.

   Najpierw robiłam sobie zdjęcia w ruchu na WebcamToy, a później rysowałam takie szkice dla wprawy. Chyba muszę zatrudnić kuzyna, żebym mogła narysować sylwetkę męską ;).


Dostałam od babci na mikołajki farby olejne.
Trudno się przerzucić na nie, kiedy akwarele zasychają
 po 2 godz. a olejne po 2 sekundach. Masakra.
Tutaj ćwiczyłam perspektywę.
A tutaj ćwiczyłam jak jeszcze tabletu nie miałam ;).


   Mój drugi portret na komputerze. Chyba najgorsze jest ubranie.


   Ten jest ten pierwszy. Na szkicu nie miała takich wielkich włosów, później takie wyszły ;). Już nie poprawiałam  niczego, bo jakoś specjalnie mi się nie chce, no i po co w ogóle?


 Mieszko I
  Dynastia Piastów to będzie mój projekt na koniec 3 kl. Tzn. chcę narysować tylko Mieszka, Bolesława Chrobrego, Bolesława Krzywoustego, Władysława Łokietka i Kazimierza Wielkiego. Na żywo kartka nie wygląda na taką brudną, muszę to zgumować.

Jan Matejko - Poczet królów i książąt polskich <klik1> i <klik2>

Mieszko I

Niedokończony Bolesław Chrobry

    Jak ten czas leci. Ani się obejrzałam, a jest już połowa grudnia. A najgorsze, że wszystko miałam już gotowe na 30 listopada oprócz jednej. ale głównej pracy. Ale widzę, że nie tylko ja mam taki zastój. Dużo rysunków (jak na mnie) i linków. Jak to przeczytaliście/ogarnęliście to napiszcie w komentarzu "Wesołych Świąt".
   Idą święta, chyba trzeba coś zrobić odpowiedniego do tego czasu ;) Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. No, napracowałaś się :) Sama wiem, jak dobrze mieć motywację z zewnątz. Te digitalowe twarze są dość niesymetryczne. Nie wiem czy z tego korzystasz, ale jak się obrazek przerzuca w poziomie w trakcie pracy to łatwiej wyłapać takie rzeczy. Władcy mi się podobają. I ten Kapitan Buggy, chociaż nie znam kolesia.
    Ćwicz tak dalej :) I Wesołych świąt, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace bardzo mi się podobają. Widzę, że niektóre z nich to efekt nudy na lekcjach. :) Sama wiem jakie to kreatywne pomysły przychodzą do głowy, gdy temat jest nudny :)
    Najładniejszy jest Zoro :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widzę, że duża dostawa. :D Podoba mi się, jak przedstawiłaś "miłość", oryginalne, zamiast jakiejś typowej zakochanej pary. Oj racja, Pride to prawdziwy psychopata i tak u Ciebie wygląda. :D W portrecie mi jakoś oczy do siebie nie pasują (jedno jest inaczej ustawione). I trochę za duży kontrast między zupełnie jasną twarzą a bardzo ciemną bluzką. Mieszko fajnie wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rysunki, niektóre przypadły mi do gustu. Pozdrawiam i zapraszam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki i szkice, mi się ten węglem bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No trochę roboty to miałaś :D Jejciu kostka rubika mnie prześladuję! Każdy w mojej klasie (prawie każdy) ją układa, ale co się dziwić będąc na matfizie :D Rysunki świetne, o dziwo najbardziej wpadła mi w oko praca farbą olejną. Jest taka inna i ciekawa :D Chyba też muszę sobie zrobić takie postanowienie, bo moja ręka odpoczywa od rysunku już któryś miesiąc :( a to wszystko przez szkołę... Nadrobię w święta :)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, życzę wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia!
    PS. Może sprawimy sobie prezent, obserwując się wzajemnie? :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetne portrety te na końcu :D Myślę, że Twój projekt wyjdzie świetnie ^^ Zakochałam się w ryzunku przedstawiającym miłość - kolory i to wszystko wyszło genialnie :D Extra też jest Kapitan Buggy, ale podoba mi się bardziej ten z prawej. Jest tam więcej szczegółów, które przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem co wybiorę ;)
      Te skanery... i tak Twój chyba jest lepszy od mojego ;P Gdy skanuję rysunki muszę jeszcze z 15 minut kombinować na picasie żeby cokolwiek było widać xD

      Usuń