poniedziałek, 30 grudnia 2013

[35] "Szukając Pocieszenia" oraz portret mamy

Hej.
   100 Themes Challenge
   Ołówek normalny i akwarelowy, kredka o kolorze <wybierz sobie nazwę>. Pierwszy raz malowałam tym ołówkiem akwarelowym, więc nie wiedziałam co z tego wyjdzie. A dokładnie robiłam nim podłoże. Przypomina mi trochę śnieg, więc teraz żałuję, że ją bardziej nie ubrałam. No, ale może szukając pocieszenia, dziewczyna wybiegła z domu, nie ubierając się nawet i znalazła drzewo z zawieszonymi bryłami i zaczęła je zrywać. Bardzo prawdopodobne.

 
5. Seeking Solace (szukając pocieszenia)

   I tak o to okazało się, że na kompie łatwiej rysuje się włosy. To tyle.

Portret mamy - prezent na Boże Narodzenie.

Podsumowując rok 2013:
Notki: 12 (licząc z tą)
Rysunki: 49 (tradycyjne: 30; digital: 19)

   Zaskoczyło mnie to, że zrobiłam tak dużo prac na komputerze. Pierwsze pół roku było właśnie zdominowane przez ten rodzaj rysunków. I czy gdyby nie poprzednia notka, a chyba wiecie, że ja normalnie nie dodaję szkiców, czy niedokończonych prac tylko "poważne rysunki" (;P), to czy digitale nie byłyby na równi/przeważały z/nad tradycyjnymi pracami? No to mną trochę wstrząsnęło (oczywiście to słowo jest przesadzone), bo przez cały rok uważałam, że nic na kompie nie robię, czasem sobie "pokryśkam". Tzn. pomijając te ostatnie portrety.

   Przez te wyliczenia to czuję się jak na jakiejś spowiedzi i mam ochotę się z wszystkiego tłumaczyć i wszystko przeżywam (patrz wcześniejszy akapit). Policzyłam komentarze pozostawione przeze mnie na tym blogu. Aż 2. Szaleństwo. Nie odpowiadam na Wasze komentarze "dziękuję", więc chciałabym teraz podziękować wszystkim komentującym oraz obserwującym. DZIĘKUJĘ.

   Pozdrawiam wszystkich, ale szczególnie tych co pod ostatnią notką zastosowali się do moich instrukcji. Wyszło kto tak naprawdę czyta, to co piszę ;).

   PS Szczęśliwego Nowego Roku!
   PPS Zauważyliście nowy wystrój bloga? Nie ma jak po roku dopiero ogarnąć szablony (w sumie to aż tak dużo to się nie zmieniło). Nie jest za mdło?
   PPPS Muszę narysować nowy nagłówek, bo ten jest już podstarzały ;).
   PPPPS Dzisiaj mija dokładnie rok od pierwszej notki na blogu o tym adresie. Tylko czasem nie gratulujcie rocznicy, bo ja te 2 blogi traktuję jako całość, więc to dla mnie nie jest 'święto'. Chyba coś miałam jeszcze napisać, ale właśnie mi się zapomniało.

6 komentarzy:

  1. Portret mamy wyszedł ci naprawdę dobrze, podoba mi się tym bardziej, że tworzenie czegoś na komputerze to dla mnie czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Joo, portret mamy świetny, cienie na twarzy bardzo przekonujące i włosy oczywiście jak prawdziwe. Nie umiem takich rzeczy robić komputerowo, szacun! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne rysunki. Szczególnie podoba mi się ten pierwszy "Szukając pocieszenia". Pozdrawiam i zapraszam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na rysunek. Faktycznie wygląda jak śnieg. I fajnie, że wybija się ten jeden kolor (hmmm fuksja?). Dobrze wyszedł ci portret, szczególnie twarz, bo według mnie akurat włosy nieco gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, ze względu na datę Szczęśliwego Nowego Roku! :D

      Usuń
  5. Piszę Ci pięć godzin i ok 40 minut przed końcem tego roku 2013 :)
    Bardzo fajnie mi się czyta/ogląda Twojego bloga więc w 2014 na pewno z tego nie zrezygnuję ;)
    Mama na pewno ucieszyła się z prezentu bo jak dla mnie wyszedł świetnie :D Dziewczyna na pierwszej pracy ma jakąś dziwną twarz, ale bardzo podoba mi się drzewo i pomysł "wywieszenia" na nim tych ozdób :D Fajne połącznie szarości z mocnym kolorem ^^
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń