sobota, 8 lutego 2014

[37] "Oderwać się", Florence Welch oraz Sakura i Lee (Naruto)

   Hej, hej.
100 Themes Challenge
   Akwarele. Jeleń miał być mniejszy. Teraz żałuję, że trawy nie zrobiłam ciemniejszej. W pewnym momencie wylała mi się woda na rysunek, a dokładniej na część gdzie nie ma drzew i wszystko zblakło. Poprawiałam te "kwiatki" przy słabym świetle i dopiero przy skanie rzuca się w oczy, jak to jest brzydko powyjeżdżanie. A mogłam zapalić.
   Następnym razem będzie lepiej. Na pewno wrócę jeszcze do tego pomysłu ;)

6. Break Away (oderwać się, wyrwać itd.)
   Florence + the Machine jest jednym z moich ulubionych zespołów. bla bla bla przyczepiłabym się do wszystkiego bla bla bla niestety niepodobna bla bla bla... Trudna bluzka do narysowania, jakieś kwiatki - ok, ale nie koraliki ;(. Zapomniałam o ręce ;P.




    Praca na konkurs związanym z walentynkami i Naruto. Niestety nie wygrałam, ale mówi się trudno. Zwycięska praca wywołała oburzenie, bo w regulaminie było napisane "nie wolno plagiatować", a ona była skopiowana z innego rysunku. Posypały się komentarze, że to niesprawiedliwe itd. Później admin się wypowiedział, ale treść jego komentarza mniej więcej tak brzmiała: "Oryginał był tylko podstawą dla rysunku autorki <cośtamcośtam> autorka tak chciała pokazać wizję walentynek  <czy czegoś tam, ale wiecie o co chodzi>". Jak wcześniej moją reakcją było małe rozczarowanie, to po tych słowach się raczej zirytowałam, bo ona żadnej swojej wizji nie pokazała, nie zmieniła nic, wręcz ominęła trudniejsze części rysunku. A co najgorsze to później ktoś dodał swoją pracę konkursową, która była sto razy fajniejsza i raczej oryginalna.
Skończyło się tak, że admini zablokowali komentarze, co mnie trochę śmieszy. Ale faktycznie niektóre osoby nie mogły dać spokoju. Trochę szkoda, bo ja lubię czytać taki "ból dupy", tym bardziej, że w pewnym momencie sama go miałam ;P.

Sakura i Rock Lee (Naruto)
   No i gdyby ktoś był ciekawy to postacie są robione kredkami a tło akwarelami.  Najpierw nakładałam farbę, później to wodą jeszcze bardziej zwilżałam, a później przyciskałam do tego chusteczkę.
Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. Masakra, że teraz publicznie akceptuje się i jeszcze nagradza plagiat. ; _ ; Sama kiedyś brałam udział pewnym szkolnym konkursie który był kompletnie niesprawiedliwy i powiedziałam sobie, że nigdy więcej (tylko, jeśli to będzie naprawdę porządnie zorganizowane). Swoją drogą znam takie osoby, które chwalą się, chociażby w internecie, cudzymi, skopiowanymi pracami i ani słówkiem nie napiszą, że to nie ich... = _ = No ale nieważne, fajny pomysł miałaś na ten rysunek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio polubiłam Florence :)
    co do konkursu to uważam że to mega niesprawiedliwe, takie coś powinno się karać, a nie nagradzać.
    pozdrawiam
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej to nieciekawie. Portret wyszedł bardzo fajnie. Ja też nie lubię rysować kwiatków i wzorków :) Masz strasznie charakterystyczny styl jeżeli chodzi o rysunek realistyczny :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń