sobota, 22 lutego 2014

[38] Krajobrazy

Hej.
   Chyba tempery, czy coś takiego. Malowałam to w szkole na zajęciach artystycznych, więc nie wiem, kim jest autor oryginału. Jestem z tej pracy zadowolona, zwłaszcza z jeziora. Chyba format A3, może trochę większy, ale już wszystko mi się myli.


   Akwarele. Też do szkoły, ale w domu ;). I to na pewno jest A3. Link do oryginału. Jaka miażdżąca różnica ;(. Muszę sobie wreszcie kupić papier do akwareli.


   Farby olejne. Nieskończone. Ale to i tak będzie wyglądało pewnie zupełnie inaczej, bo moje malowanie wygląda tak: coś tam sobie maluję, robię inną część, później znowu na to wszystko idzie następna warstwa, potem kolejna i wychodzi na to, że były 3 wersje rysunku. A później farba pęka. No dobra, raz się tylko zdarzyło.
   No i wreszcie kupiłam sobie terpentynę i olej lenny.


   Łał. W tej notce malowałam 3 innymi farbami. Szaleństwo. Nie wkurzają mnie tylko te szkolne. Może dlatego, że nimi najdłużej maluję i jest się nimi najłatwiej posługiwać?
Pozdrawiam ;)

5 komentarzy:

  1. Jał pozazdrościć :) Ja puki co ruszam tylko akwarele i typowo amatorsko :) prace mi się strasznie podobają, nic innego nie jestem w stanie powiedzieć, bo jeżeli chodzi o farby to jestem typowym laikiem :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy obraz podoba mi się najbardziej. Kolory ładnie się przenikają. Super. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza praca najbardziej mi się podoba, wyszło tak impresjonistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne widoczki, pierwszy najbardziej mi się podoba. A ja tak się czaję od dawna do kupienia tych olejnych, ale nadal siedzę w akrylach. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to tutaj?
    Krajobrazy jakie?
    Potwierdzone info, pierwszy z jeziorę jest zdecydowanie najlepszy i wgle. Ergh... masz doświadczenie w farbach, w przeciwieństwie do mnie. Dla mnie farby to sztuka diabelna i nigdy nie potrafiłam się nimi w pełni obsłużyć. Grhhh, ostatni raz malowałam jeszcze przed feriami w Kujawsko - Pom.
    I pamiętam, że wyszło do dupy.
    Ale Tb wychodzi malowanie zaskakująco ładnie <3
    Lof
    Przesyłam pozdrowionka <3
    Czekam na kolejnego posta!

    OdpowiedzUsuń