czwartek, 6 marca 2014

[39] Kasidy i konkursy cz. 2

   Hej.
   Ja, konkursy i moje przygody. A wiadomo jakie to przygody. Miernik poirytowania by wybuchł.
   Konkurs Wakai-Team, który polega na narysowaniu mangi o dowolnej tematyce na max. 4 stronach. Ten akurat będę raczej wspominać miło. Ale jak się napracowałam! Podziwiam mangaków! Czyta się od prawej do lewej. Interpretacja dowolna ;).



   Kolejny konkurs na walentynki tym razem organizowany przez portal o One Piece. Wzięłam udział, bo zależało mi na tej nagrodzie. Ale ja nigdy nie mam szczęścia do tego. Oczywiście w ostatni dzień narysowałam na szybko. Ale żeby nie było za prosto - najpierw format nie pasował. Dobra, zmieniłam. Później rozmiar. Ok. Za 3 razem znowu pisze, że zły format. W końcu nie wiem czy się udało, bo najpierw admin musi to zaakceptować, a wyników jeszcze nie ma.
   Perona i Zoro w wersji prehistorycznej. Zmieniłam im włosy na bardziej kręcone. Zadowolona jestem tylko z futer. On ma krótszą spódniczkę od niej ;P.

 

   Farby olejne. Dalej nieskończone, ale wkroczyłam w 2 etap.


Porównanie.
Co do innych prac to:
- 100TC -  mam już 1 pracę zaczętą i na 2 mam pomysł.
- Prawie kończę Luffy'iego, Zoro i Sanji'ego. Praca zaczęta chyba w grudniu ;P. Z rodzaju digital (czy jak to poprawnie napisać).
Chyba kiedyś zrobię notkę z moimi wszystkimi nieopublikowanymi rysunkami i szkicami.

Pozdrawiam wszystkich ;)

4 komentarze:

  1. Ej, ej, ten komiks za szybko się skończył, domagam się kolejnej części! Fajnie to wyszło Poza tym podobają mi się obrazy farbami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie w tym wcieleniu ;). Umęczyłam się nad nim... Może nie wygląda, ale robi się choćby jedną stronę z 2-3 dni.
      Dzięki.

      Usuń
  2. Fajny komiks. Ładne malowidła. Gratuluje wykonania tych cudności:) Pozdrawiam.

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. musze przyznać, że najbardziej podoba mi się druga praca. Wcale nie przeszkadza, ze jest taka pusta. Dodaje to trochę tajemniczośći ;) Poza tym ja lubie minimalizm jakoś ;)
    pozdrawiam serdecznie
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń