środa, 19 marca 2014

[40] Szkice, rysunki - wszystko czego nie dodawałam

Hej.
   Właśnie teraz mam zastój w rysowaniu.  Mam rysunki, ale niedokończone. Tak więc dzisiaj wstawiam te, które nie skończyłam czy te, które skończyłam, ale okres ekscytacji minął i wtedy uznałam, że są tego niewarte. Teraz tego nie rozumiem, bo uważam, że są całkiem spoko, ale cóż...

(2011)

"Heaven" czyli kolejny temat 100TC. Wzorowany trochę
na pracy wyżej, ale wydaje mi się, że jest zbyt pusty


"Innocence" następny temat, ale za to pomysł jest, ale czas nie.


Słomiani Kapelusze (One Piece) - szkic nawet niepełny, śmieszna jest ta noga Sanji'ego,
którą oczywiście poprawię. ;)


Zoro, Luffy i Sanji z One Piece.
Tu właśnie ten okres ekscytacji minął i nie chce mi się tego kończyć.
A poznajecie czego to jest reupload?


Deidara (Naruto). Nie, chmurki mi się nie pomyliły. Są 'czerwone' jak te z Akatsuki.
(2012)


Użytkownicy magii tworzenia (Fairy Tail)
(2013)


(2012)


Gwendolyn z Trylogii Czasu w klimatach steampunku.
(2013)


1 strona mangi, która nawet nie została skończona.
(2011)


Sherlock Holmes (Elementary)



Pierwsze portrety realistyczne. Chyba ten po lewej jest moim pierwszym.
(2011)


Mieszko I
(2011 i 2013r.)
   Oczywiście to nie są wszystkie szkice. Reszty nie chciało mi się skanować, bo to bardzo długo trwa. Stos tego leży na łóżku i czeka aż to zrobię.
Pozdrawiam ;)

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się ryby, ten steampunk i Sherlock. Latające zamki też fajne. Tylko kiedy klikam na drugi rysunek chcąc go powiększyć, pobiera mi się jakiś plik tekstowy O.o. Po Mieszku widać postęp, ciekawe, jak będzie wyglądał w 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam to wcześniej, ale myślałam, że tylko mi. Poprawiłam. Dzięki ;)

      Usuń
  2. Jejciu podziwiam. Swego czasu też chciałam podjąć się tego wyzwania, ale jakoś nie bardzo jest kiedy :) Widać spory postęp między portretami ^^ oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczyłabym dokończone ryby :) Za mangą jakoś nigdy nie szalałam, ale myślę, że zgrabnie Ci to wychodzi ... I muszę się zgodzić z poprzedniczką- postęp w ostatnim portrecie jest naprawdę spory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rysunki. Na pewno dużo pracy w nie włożyłaś. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszko Mieszko... :D Podoba mi się, zwłaszcza ten drugi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc powodzenia w kończeniu tych prac. Szczególnie Innocence i Gwendolyn zapowiadają się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace. Mieszko.. no tam chyba widać postęp najbardziej (przynajmniej według mnie).
    pierwsza praca jest bardzo ciekawa. pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No Mieszko podoba mi się najbardziej, jeśli chodzi o wykonanie, dobra robota! A pierwszy rysunek jest ciekawy, miałaś dobry pomysł, tylko można jeszcze trochę dopracować cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne te rysunki :) każdy mi się podoba ,ale Holmes mi najbardziej przypadł do gustu . Ostatni rysunek pokazuje twoje postępy ,które są ogromne. Tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  10. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NARUTO ONE PIECE FAIRY TAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kocham, chrystusie, uwielbiam. Naj anime w całym świecie! Mój Rufus! Mój Deidara! Mój Zoro! Gdyby oni serio żyli... nie wiedziałabym, do którego zarywać.
    Nie lubię wody...
    Magowie są zajebiści...
    Ale zawsze chciałam zostać kunoichi.
    Więc Deidara.

    (BTW Dei robi sztukę, więc +14353 do osobowości... szkoda, że umar ;____:)

    Czy ja jakiś film z Holmesem ominęłam, bo nie mam pojęcia czemu kury. I żółf? I muchy? I węzeł samobójcy. A nie, to szalik.
    I tak najlepsza jest noga Sanji'ego. Czemu te piraty so takie fajowe ... Nie uważasz, że trochę dużo tych wszystkich odc? Obejrzenie całego One Piece zajęłoby więcej niż wieczność.
    Najbardziej podobają mi się: Pan Mieszko oraz Innocence.

    Dzięki Tb postanowiłam narysiać więcej Naruto !

    Trzymam kciuki i rysuj dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakbym miała do kogoś zarywać to tylko do Zoro >.<
      Filmu może nie ominęłaś, ale serial tak. "Elementary" mi się bardzo podoba, poza tym Watson jest kobietą ;P. I to nie są muchy tylko pszczoły! Nie kury tylko koguty! (te kury są z najnowszych odcinków)

      Wiesz, ja obejrzałam wszystkie 630 a potem nadrobiłam od tego momentu mangę. Zajęło mi to coś koło roku z przerwami. I oczywiście nie uważam, że tego jest za dużo! To jest teraz straszne, że muszę czekać tydzień na nowy rozdział. Ja właśnie za długość kocham tasiemce, ale później smutno się robi jak już obejrzałam do końca to Naruto, Bleach, Fairy Tail czy One Piece.
      Bardzo się cieszę, choć wolałabym, żebyś rysowała FT lub OP, ale Naruto też jest spoko ;)
      Dzięki.

      Usuń