sobota, 5 kwietnia 2014

[41] Gwendolyn, kartka wielkanocna

   Skończona Gwendolyn z Trylogii czasu. Chyba w tamtym roku wyszedł film ("Rubinrot"). Co prawda nie oglądałam, ponieważ niemiecki, a znam te ich produkcje (to znaczy mam na myśli te, gdzie w środku Niemiec budzi się wulkan i...), więc... Poza tym teraz nie ma fajnych filmów na podstawie książek, a już tych na pewno dla nastolatek.
   Akwarele - chyba właśnie się przełamałam. Po za tym chyba zacznę robić fanarty w tym stylu, jest ciekawy i nie muszę się martwić, że będzie za pusto.



Chyba takie coś jest fajne?
Prawdziwe kolory są takie pomiędzy skanem a zdjęciem.


1 wersja z 2013r.




   Kartka wielkanocna na konkurs. Zajączek jest słodki xD. 
akwarele (tło), kredki i cienkopisy


   Nieskończony portret. Jak ktoś pozna kto to jest, to jest zwycięstwo i miszczem ;).


Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Ostatni rysunek to Dave Grohl. Perkusista Nirvany, choć ja wolę powiedzenie, że to wokalista i gitarzysta Foo Fighters. :)
    Powiedz czy zgadłam, bo inaczej wstyd :c
    A swoją drogą pięknie Ci to wychodzi tez muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *trututu* *fanfary* Jesteś zwycięzcą!
      A już myślałam, że jest w ogóle niepodobny. Dzięki.
      Też wolę Foo Fighters ;).

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten pierwszy rysunek :) Portret też świetny, dokończ go koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam bladego pojęcia.
    Idę o zakład, że albo aktor albo muzyk. Napisz nazwisko, bo facjatę skądś poznaję... *czyta komentarz wyżej*. Spostrzegawcza Werti +25 do inteligencji D: . Swoją drogą ładne włosy i oczy wyszły bardzo na poziomie.
    Wgle fajny pomysł z gifem. Ja tam jestem akomupterowa jeśli chodzi o te sprawy, tak czy inaczej - pierwszorzędna myśl!

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałam, że ten portret to Dave Grohl:) Podoba mi się jak narysowałaś jego oczy. Co do reszty rysunków to pierwszy śliczny:) Pozdrawiam i obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki świąteczne ładne, cudna ta z zajączkiem. Portret niezły, ciekawe jakby wyglądał kompletnie skończony?:) Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O, odświeżona wersja rysunku, który mi się ostatnio spodobał. :) Fajny klimat (zresztą mam słabość do kół zębatych).

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo, brawo ^^ Dobrze, że się przełamałaś :D A rysunek wyszedł całkiem fajnie. No i masz rację: z czymś takim to nigdy nie będzie za pusto. Ewentualnie za dużo jeśli już. Rysuj dalej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń