piątek, 20 czerwca 2014

[45] "Niewinność", Władysław Łokietek, Bolesław Krzywousty, Diamond Dust, Ichigo

Hej, mam kilka dobrych wiadomości (przynajmniej dla mnie).
   Po pierwsze: 13.06.2014r. minęły dokładnie 3 lata od mojego blogawania i rysowania "na poważnie". Moje postępy chyba najbardziej widać na portretach. Nie są to wszystkie, ponieważ kilka z nich zaginęło w akcji.


     Po drugie: znalazłam 100TC.

8. Innocence (niewinność)

    Po trzecie: skończyłam mój projekt wybranych Piastów. Co prawda już robiłam ich jak najbardziej 'na odwal', ale fajnie wszyscy wyglądają razem. Mieli wisieć na gazetce w szkole, ale dyrektor jak zawsze ma jakiś problem.

Władysław Łokietek
Bolesław Krzywousty
    Manhwa "Diamond Dust" jest o dziewczynie, która z powodu ciągle zdrętwiałych palców nie może grać na pianinie i o chłopaku, który przez guza mózgu traci pamięć i ciągle boli go głowa. Naprawdę fajny komiks, na razie się rozkręca, ale był na tyle ciekawy i ruszył mną, że narysowałam fanart głównych bohaterów. <Tu> możecie ją przeczytać po polsku.
    Uznałam, że nie będę rozcierać tła, przez to więcej się dzieje i jakoś tak nie wiem, dynamiczniej wygląda (?). Poza tym przez przypadek chłopaka zrobiłam leworęcznego.




    Po półtora roku rysowania 'swoich rzeczy' oraz portretów, przy których nie skupiałam się na podobieństwie, nie umiem już tak odrysować. Po prostu wyszłam z prawy. <oryginał>

Ichigo (Bleach)

    Po czwarte: egzamin gimnazjalny poszedł mi cudownie. Moim najlepszym wynikiem jest 97% z polskiego, a najgorszym historia - 79%. Takie odwrócenie cyfr ;P.

    Po piąte i ostatnie: wygrałam nagrodę specjalną w XXI Tarnogórskiem Konkursie Poetyckim im. ks. Jana Twardowskiego o zasięgu ogólnokrajowym. Moje trzy wiersze zostały opublikowane w formie jakiegoś tomiku czy czegoś takiego, ale nie wiem co tak dokładnie zdobyłam, bo chociaż Tarnowskie Góry są moim najbliższym miastem, to na rozdaniu nagród byłam na komersie w Budapeszcie.

    Tę notkę również miałam opublikować 13, ale chociaż ustawiłam datę, to nie wcisnęłam 'publikuj' (geniusz). W sumie dobrze się złożyło, bo miałam czas dokończyć niektóre rzeczy.  Piątek trzynastego - to tyle.
    Jeśli ktoś z Was zastanawia się czy nie pojechać na Węgry, to teraz niech się nie zastanawia ;). Prześliczna architektura, która ocieka przepychem, burżuazją i w ogóle. Na wszystkich starych budynkach musiały znaleźć się jakieś zdobienia, wyryte postacie itp. Drugie co mi się tam podobało, to były rzeźby. Najpiękniejsze były te w bazylice w Esztergonie. Cóż, mi rzeźby kojarzą się ostatnio tylko te Jana Pawła II, które w ogóle mi się nie podobają, za to te na Węgrzech miały pełno szczegółów i co najważniejsze - wydawały się lekkie i naturalne. Fajne są również w Budapeszcie fontanny, zwłaszcza nocom. No i najważniejsze: 90% facetów w wieku 17-30, których spotkaliśmy w Budapeszcie, byli naprawdę przystojni. Reszta była 'normalna'. Tak więc polecam wybrać się na wycieczkę tam szczególnie dziewczynom, ponieważ nie spotkasz tam brzydkiego faceta. Serio.
     Jedyne dziwne było tam to, że ludzie w ogóle nam nie odmachiwali. I nie chodzi mi oto, że po prostu uważali to za głupie lub im się nie chciało, oni po prostu w ogóle się na nas nie patrzyli. Później już z ciekawości machałam, żeby zobaczyć czy ktoś mi odpowie. I tak, zrobiły to "aż" dwie osoby: turystka i kobieta, która ćwiczyła coś w parku.
Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Gratuluje dobrych wyników egzaminów. Mi także poszły super. Mam 100% z matmy i angielskiego a resztę koło 85:) Bardzo się ciesze. Ale głowa mnie boli od tego zastanawiania się nad LO. W wraszawie bardzo ich dużo:D A co do prac to bardzo przyjemne. Podoba mi się ten wzorek na rysunku z plażą. Letnie kolorki wyszły super. Ten kontur w pracy z paczką przyjaciół także świetnie tu wygląda.

    Pozdrawiam! Kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gratuluje dobrych wyników z egzaminów:) Mnie to czeka dopiero za rok, a już się boje;)
    Rysunki ogólnie mi się podobają, ale najbardziej przypadła mi do gustu ta "Niewinność" lubię takie wzorki;) Na pierwszej ilustracji widać naprawdę wielki postęp. Pewnie za kilka lat będzie z Ciebie taki miszczu XD
    Aha i jeszcze gratuluję wygranej w konkursie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyników i życzę powodzenia przy wyborze szkoły, przeżywałam to w tamtym roku i wiem co to znaczy :) Co do rysunków to bardzo widać postępy. Osobiście najbardziej przypadł mi do gustu rysunek Innocence :) nie wiem czemu ale jest taki... inny i cudowny za razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników! :) Innocence wygląda świetnie. W portretach faktycznie widać postępy. Co do fanartu, kreski nie są złe, ale tło za bardzo się zlewa z podłożem jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń