wtorek, 8 lipca 2014

[47] "Niebo", "Napęd", akwarele, zakładka

 Hej ;).
    100 Themes Challenge

7. Heaven (niebiosa, niebo)

9. Drive (napęd, jechać)


    Wreszcie kupiłam blok do akwareli, więc działam ;). Malunki są ułożone od najnowszego. W 1 twarz robiłam ołówkiem i cienkopisem, w 2 i 3 to takie białe to korektor. Wygląda to trochę niezbyt fajnie, ale bez tego to byłoby jeszcze gorzej. I jeśli sama mam ocenić swoje prace, to najbardziej podoba mi się 2. 3 to porażka, a chociaż jakbym zobaczyła pierwszy raz 1 to bym ją wybrała, ale po dłuższym wpatrzeniu, to widzisz, że w niej uroczy jest sam szkic, a to co akwarelą to gdyby nie ta śliczna buzia to jest to po prostu beznadziejne. Zeskanowało mi się 'trochę' krzywo ;).
   Jakoś specjalnie się nie przykładałam do podobieństwa dziewczyn do oryginału. <1>  <2>  <3>








    Zakładka dla taty na dzień ojca. Tata lubi SF i ma też dużo książek o piratach itp. Mi osobiście bardziej podoba się ta pozioma część.  I teraz wyprowadzę was ze wcześniejszego błędu: to jest jedna zakładka tylko zeskanowana z jednej i z drugiej strony.









    Co by tu jeszcze napisać, bo tak dużo miejsca zostało.

    Po pierwsze: ruszcie dupska do blogowania! Mi się strasznie nudzi i chętnie bym coś pokomentowała.

    Po drugie: jak tam wakacje?

    Po trzecie pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Zakładka jest śliczna. Mnie osobiście bardziej podoba się pozioma część. A akwarelowa dziewczyna na ostatnim zdjęciu wyszła bardzo sympatycznie, wesoło.
    Ja bym bardzo chciała poblogować,ale niestety nie mogę :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że zdecydowanie bardziej podobają mi się Twoje prace farbami niż ołówkiem. Najbardziej podoba mi się 2.
    Ostatnio mnie długo nie było, bo nie miałam za bardzo dostępu do internetu. Trochę głupio, bo się naobiecywałam a tu klops. Ruszam dupsko i w najbliższym czasie możesz się spodziewać czegoś nowego u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysl z zakladka do ksiazki dla taty-w sam raz. na pewno sie ucieszyl ;)
    Co do prac, sa niezywkle. najladniejsza praca jest tak 4, ma ciekawe kolorki. ogolnie bardzo dobrze radzisz sb z ta technika ;) trzymaj tak dalej ;)
    ja wlasnie od nowa zaczelam blogowanie, a z wakacjami? mysle nad obozem, a tak to dom, spacery, lezakowanie, opalanie, przyjaciele. i tak prawie kazdego dnia ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło znowu tu zajrzeć i popatrzeć na nowe prace! Najbardziej podoba mi się środkowa dziewczyna, ma coś takiego w spojrzeniu, co przyciąga. :) Drive też ma swój urok. I oczywiście zakładka. <3 Pozdrów tatę czytelnika, ahoj! :D A co do wakacji - trochę leniwie. Jestem takim dziwolągiem, który czuje, że żyje najbardziej wtedy, gdy pada deszcz. Dzisiaj jadę do dziadków, ale kartek nie mogłabym ze sobą nie zabrać, szkoda tylko, że nie będzie tam skanera. :P Pozdrawiam i miłych, pełnych tworzenia wakacji ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś przegapiłam ten post wcześniej... Bardzo ładne akwarele! Dwie pierwsze zwłaszcza. W okładce wolę pionową część, intryguje mnie ten obiekt latający. A w ogóle SF i piraci, tata ma fajny gust :)

    OdpowiedzUsuń