niedziela, 20 lipca 2014

[48] "Znów oddychać", "Szaleństwo", "Pech", Hawkeye i Usopp

Hej.
    100TC
    Notka z cienkopisem. Ostatnie chwile z nim, bo jest na wykończeniu ;). Pierwszy rysunek planowałam później pokolorować, ale uznałam, że zniszczy to efekt. Drugi rysunek to Szalony Kapelusznik z "Alicji w Krainie Czarów" w wersji z Johnny'em Deppem. A trzeci w mojej głowie jakoś lepiej wyglądał, ale już się mówi trudno.

10. Breathe Again

12. Insanity (szaleństwo, obłęd)

13. Misfortune (nieszczęście, pech)

    Crossover superbohatera i postaci z One Piece na konkurs z portalu związanego z OP.  Kolejny raz. Trzymajcie kciuki ;). Usopp i Hawkeye.



Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Kapelusznik ma chyba coś nie tak z dłońmi, ale tak czy inaczej bardzo klimatyczny rysunek. Świetnie Ci idzie rysowanie cienkopisem, te wszystkie małe kreseczki zdecydowanie coś w sobie mają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusznik jest super, jedynie ta dłoń trzymająca filiżankę ma coś nie tak z serdecznym i małym palcem. Pierwszy obrazek też mi się podoba, fajnie ta grzywa na fali przechodzi w grzywę dziewczyny. Oh wait, czy ona ma dwie prawe stopy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przez cały czas te dłonie rzucały mi się w oczy, choć ja raczej myślę, że błąd leży w tym, że są niezbyt męskie. Hahaha nie mogę z tymi stopami. Najpierw narysowałam po 4 palce, a później nawet nie sprawdziłam, czy są do pary >.<
      Dzięki ;)

      Usuń
  3. Ja się dziś czepiać nie będę, ponieważ jestem godna podziwu, że realizujesz tę piekielną listę, za którą ja sama, zabrać się nie mogę :) Pierwsza praca jest cudna pod względem szczegółów, jejciu że Ci się chciało o.O :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    angieee-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oficjalnie oświadczam, że twój cienkopis zasłużył na order wytrwałości. Tyle ładnych rzeczy pozwolił ci narysować. :D Kapelusznik i ostatni rysunek z Usoppem najlepsze, chociaż ten mały paluszek przy dłoni trzymającej filiżankę jakiś taki - chyba za mały wyszedł w porównaniu do pozostałych. Przy pierwszym też musiałaś się nieźle napracować, przy tych wszystkich kreseczkach, ta praca ma swój klimat, dobrze, że nie zdecydowałaś się go pokolorować. :D
    Wspomnę też o czcionkach, do których ja się odwoływałam w swoim poście i o których ty także napisałaś w komentarzu do niego. Znalazłam sposób na dodanie innych czcionek z google fonts, a tam jest więcej z polskimi znakami niż w projektancie szablonów. Ja właśnie tę nową w ten sposób ustawiłam. :3
    Pozdrowienia i czekam na kolejne prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. w każdej pracy, dopracowany jest każdy szczegół, a ten pierwszy rysunek, moim zdaniem, przedstawia to znakomicie. Naprawdę, ten rysunek jest cudowny, bardzo mi się podoba, tak samo ten kapelusznik, ciekawie wyszły te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda woda na pierwszej pracy. Sama wiem, że trzeba mieć dużo cierpliwości, aby zapełnić całą kartkę takim mikroskopijnym wzorkiem. Żałuję tylko, że jednak nie pokolorowałaś, bo można by tam fajne rzeczy z kolorem zrobić!
    Sukienka postaci tez jest ciekawa - wygląda jak rozbijająca się kropla wody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jaka artystyczna płodność! :) Cienkopisy są czasochłonne, ale efekt to rekompensuje... Szczególnie pierwszy rysunek mnie zauroczył- na pewno było przy nim mnóstwo "dziobania" ;)

    OdpowiedzUsuń