piątek, 26 września 2014

[51] "Uśmiech", "Pytający" + luźne rysunki

Hej ;)
    Szkoła trochę mnie dobija. Może akurat na razie jest bez szału z nauką, ale to poznawanie nowych ludzi w pierwszej części września, wysysało ze mnie za dużo energii ;).  Gdyby ktoś był ciekawy, to jestem na mat-geo  ;).

    Pomyślałam, że 100TC ma polepszyć moje zdolności nie tylko związane z wyobraźnią, ale i przydałoby się też coś technicznie poprawić. Tak więc portret... Wybrałam JinWoona z dramy Dream High 2, ponieważ bardzo podobał mi się jego uśmiech (tak w ogóle to narysowałam zęby - wow!!!). W sumie to on też należy do zespołu 2AM, ale ja nie słucham takiej muzyki ;).  <oryginał>

14. Smile (uśmiech)

    Wpadłam na pomysł, żeby tak to przedstawić, po zobaczeniu pewnego obrazka. Podziwiam ludzi, którzy tworzą w takim stylu. Prace profesjonalistów to wyglądają naprawdę świetnie - te różne czcionki dają ciekawy efekt. Ja próbowałam, ale mam tylko dwie: normalne i drukowane litery -.-  Pełen profesjonalizm...

16. Questioning (pytający)

    Porwałam się z motyką na słońce. Raczej luźny rysunek. <oryginał>


    Szkolne szkice. Ostatnio zafascynowała mnie kreska autorki Nobody Knows. Jest śliczna.
Zawsze nie mogę odróżnić autorów koreańskich od siebie po kreskach. Prawie każdy ma tam bardzo podobną. Co prawda ta autorka ma trochę inną, ale jednak jest jakieś podobieństwo. No i kiedy odrysowałam jeden kadr z jej mangi, to zaczęłam kopiować jej styl w większym czy mniejszym stopniu. Zagadka podobieństwa rozwiązana - może nie wygląda, ale kopiowanie tego stylu jest naprawdę łatwe.




1 komentarz:

  1. Współczuję ze szkołą. Zwłaszcza, że mat-geo to dosyć trudny kierunek. No przynajmniej dla mnie, bo ja zawsze wolałam te bardziej humanistyczne przedmioty. Ewentualnie jeszcze biologię sobie ceniłam. ^.^ Żeby mieć w miarę zadowalającą ocenę z matmy, czy fizyki musiałam się napracować. :P
    Twoja wersja dziewczyny wyraża zupełnie co innego niż oryginał i dlatego wpadł mi w oko. Wydaje się zdziwiona/zaniepokojona, czymś, co zobaczyła.

    Pozdrowionka i dużo natchnienia życzę! :3

    OdpowiedzUsuń