poniedziałek, 27 października 2014

[53] Fotografia cz. 2


        Kasidy i fotografia część druga. Do tego w ramach bloga założyłam instagrama, ponieważ nie chce mi się wrzucać zdjęć z telefonu na kompa, a tak jest łatwiej. Będę tam wrzucać na bieżąco zdjęcia, jak jakieś mi się spodoba. Macie link też po prawej stronie. I nie, nie jestem maniaczką kotów ani krów ;P.





Od razu widać, że przerabiane przez te nienaturalne kolory,
ale jakoś podoba mi się to zdjęcie.







Paw Paweł
Świetny model, towarzyskie zwierze
i te piękne kolory.

5 komentarzy:

  1. Te dwa ostatnie zdjęcia są super! I jeszcze to z białym stołem mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia wyszły pięknie, ale paw zdecydowanie jest moim faworytem. Rzeczywiście idealny model, chętnie narysowałabym go, gdybym umiała :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba się pierwsze z ptakiem i chmurami, chociaż paw też jest świetny - ujęcie i te kolory. Graciarnia pod drzewem też w sumie ciekawa, natomiast ten biały pokój jak dla mnie ma taki nawiedzony klimacik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie z trawą genialne! I ten kolor nieba, cudo!
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie ze słoneczkiem nad drzewami ładniutkie:) Lubie takie klimaty. Pozdrawiam i zapraszam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń