piątek, 12 grudnia 2014

[54] "Cisza" + Melanie Martinez

Hej.
    Jak ten czas szybko mija... Ostatni tydzień szkoły... 1,5 miesiąca ostatnia notka... Słabo.
    100TC
     Chyba najlepiej wyglądało na zdjęciu...

16. Silence

    Bardzo podoba mi się fryzura Melanie Martinez i do tego wygląda jak laleczka, więc jest naprawdę ciekawa, przez co też od razu chce się ją narysować.
 świetny teledysk i w ogóle
okropny teledysk i ten chłopak o twarzy nieskalanej myślą, ale za to piosenka bardziej mi się podoba


   Dostałam akryle i to jest rysunek próbny. Malowałam z jakiegoś obrazka, ale nie chce mi się go teraz szukać. Zauważyłam, że to nie brak weny do rysowania tylko do pisania notek, więc muszę ją napisać jak najszybciej. Ale wracając do tematu, to w oryginale dominował kolor fioletowy. Niestety, nie wiem czemu, taki nie chciał się zrobić. Tzn. żaden fioletowy. Nie wiem, może znowu coś pokręciłam, ale np. odcienie zieleni, pomarańczowy itd. dało się. No i mnie to trochę załamało. Widzę, że jeszcze powinnam przynajmniej tę trawę poprawić, ale nie mam już siły. Jestem zadowolona chyba tylko z tego nieba.
    

     Jest to kadr z filmu "Norwegian Wood", którego nie dokończyłam, bo trochę mnie nudził, ale scena wyglądała naprawdę ładnie. 


 Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Wszystkie rysunki bardzo ładne:) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza praca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza praca najładniejsza, ma w sobie to "coś" i jest ciekawa:) Fajna kreska. Pozdrawiam i zapraszam :)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze rysunki, jestem ciekawa jak dalej będziesz się rozwijać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do akryli, czy farb w ogóle: tak w teorii dysponując magentą, cyjanem i ultramaryną nie powinno być problemu z uzyskaniem fioletu. Ale w praktyce bywa różnie, bo te kolory czasem wcale nie wyglądają tak, jak wyglądać powinny, niestety. Więc trzeba uważać na to co się kupuje, a w przypadku nieprzezroczystych tubek najlepiej odkręcić zakrętkę, żeby zobaczyć kolor farby.
    Dziewczyna z kokardą ma zdecydowanie za małe nogi i stopy, gdyby nie to, byłby świetny rysunek (choć kształt tych liści w tle nieco mnie niepokoi xD).

    OdpowiedzUsuń